|
||||
IČO: | 61387991 | |||
Mobil: | +420 737 203 860 | |||
E-mail: | info@ceskyflorbal.cz | |||
URL: | www.ceskyflorbal.cz |
PLZEŇSKÁ LIGA MLADŠÍCH ŽÁKŮ - 4. KOLO
Adam Zmuda a Radek PlasUvedené statistiky se vztahují k Plzeňská liga mladších žáků 2021/2022 a jsou platné k začátku zápasu.
Gorily
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | U | Vít Vaidiš | 2009 | 38 | 0 | 0 | 0 | 0 |
5 | U | Kryštof Stoklásek | 2009 | 16 | 0 | 0 | 0 | 0 |
7 | U | Jakub Cíl | 2009 | 39 | 0 | 0 | 0 | 0 |
10 | U | Anna Šiková | 2009 | 32 | 0 | 0 | 0 | 0 |
12 | U | Nicolas Gregoriadis | 2011 | 38 | 0 | 0 | 0 | 0 |
14 | U | Jindřich Žáček | 2009 | 29 | 0 | 0 | 0 | 0 |
17 | U | Prokop Kříž | 2010 | 42 | 0 | 0 | 0 | 0 |
29 | U | Sebastian Gbúr | 2009 | 38 | 0 | 0 | 0 | 0 |
30 | U | Ondřej Krepindel | 2011 | 38 | 0 | 0 | 0 | 0 |
51 | U | Petr Urválek | 2011 | 35 | 0 | 0 | 0 | 0 |
71 | U | Jan Kašpírek | 2009 | 42 | 0 | 0 | 0 | 0 |
73 | U | Daniel Fína | 2009 | 38 | 0 | 0 | 0 | 0 |
76 | U | Matyáš Tirsch | 2009 | 18 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Realizační tým | |
---|---|
Libor Bolda | trenér |
Libor Bolda | vedoucí |
FbC Plzeň
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | U | Daniel Chaloupka | 2009 | 28 | 0 | 0 | 0 | 0 |
8 | U | Alex Chlumský | 2010 | 43 | 0 | 0 | 0 | 0 |
10 | U | Max Chaloupka | 2010 | 25 | 0 | 0 | 0 | 0 |
11 | O | Sebastian Poslední | 2009 | 39 | 0 | 0 | 0 | 0 |
12 | U | Radek Jandík | 2009 | 35 | 0 | 0 | 0 | 0 |
13 | U | Jakub Říhánek | 2011 | 28 | 0 | 0 | 0 | 0 |
14 | U | Adam Jeslínek | 2010 | 11 | 0 | 0 | 0 | 0 |
16 | U | Tomáš Hroch | 2009 | 43 | 0 | 0 | 0 | 0 |
17 | U | Jakub Švehla | 2009 | 28 | 0 | 0 | 0 | 0 |
18 | U | Martin Souček | 2009 | 37 | 0 | 0 | 0 | 0 |
21 | U | Jan Kleisner | 2009 | 36 | 0 | 0 | 0 | 0 |
33 | U | Daniel Hnát | 2009 | 31 | 0 | 0 | 0 | 0 |
40 | U | Martin Fojtík | 2009 | 39 | 0 | 0 | 0 | 0 |
49 | U | Daniel Štekl | 2009 | 25 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Realizační tým | |
---|---|
Michael Brabec | trenér |
Štěpán Plachý | vedoucí |
asistent trenéra |