|
||||
ICO: | 61387991 | |||
Mobile: | +420 737 203 860 | |||
E-mail: | info@ceskyflorbal.cz | |||
URL: | www.ceskyflorbal.cz |
PARDUBICKÁ LIGA PŘÍPRAVEK - 4. KOLO
Tomáš Macháček a Antonín ApplUvedené statistiky se vztahují k Pardubická liga přípravek 2021/2022 a jsou platné k začátku zápasu.
Skuteč
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | U | Filip Džbánek | 2013 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 |
2 | U | Kristýna Džbánková | 2013 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
3 | U | Šimon Hájek | 2013 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 |
6 | U | Jakub Albrecht | 2013 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 |
7 | U | Jan Bařina | 2014 | 9 | 0 | 0 | 0 | 0 |
8 | U | Petr Kučera | 2015 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 |
9 | U | Matěj Kusý | 2013 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 |
10 | U | Karel Kozel | 2013 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 |
11 | U | Jiří Pešek | 2013 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 |
12 | U | Lukáš Pešek | 2015 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 |
13 | U | Pavel Shorný | 2014 | 8 | 0 | 0 | 0 | 0 |
14 | U | Petr Shorný | 2014 | 10 | 0 | 0 | 0 | 0 |
15 | U | Anastázie Štrumfová | 2014 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
16 | U | Matyáš Ondráček | 2015 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 |
17 | U | Václav Dvořák | 2014 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 |
55 | U | Šárka Bělovská | 2012 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Realizační tým | |
---|---|
Barbora Dusová | trenér |
Milan Dejdar | vedoucí |
Vysoké Mýto
Ročník | Z | G | A | KB | TM | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2 | U | Martin Dušek | 2014 | 7 | 0 | 0 | 0 | 0 |
3 | U | Jindřich Horyna | 2013 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 |
4 | U | Josef Jiráský | 2013 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 |
5 | U | Matěj Kohoutek | 2014 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
6 | U | Matyáš Kubatka | 2013 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 |
7 | U | Vojtěch Láska | 2014 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
8 | U | Vojtěch Lux | 2013 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
9 | U | Kryštof Matejček | 2016 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
10 | U | Štěpán Otta | 2014 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 |
11 | U | Radek Pohorský | 2013 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 |
12 | U | Jakub Pokorný | 2013 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 |
14 | U | Cyril Říha | 2014 | 6 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Realizační tým | |
---|---|
Petr Smrček | trenér |
Radomír Stodola | vedoucí |